»Ta podjetja so se po lastnih navedbah precej hitro postavila na noge. A nobeno izmed njih, vsaj po mojem vedenju, ni tam, kjer je bilo pred poplavami.«
»Že prvi dan po poplavi smo bili odločeni, da podjetje saniramo, predvsem zaradi odgovornosti do naših zaposlenih, ki so tudi sami imeli velike izgube v poplavah, in kupcev. Mi smo visoko robotizirano in tehnološko napredno podjetje, imamo več kot 80-odstotni tržni delež v evropski avtomobilski industriji. Sanacija podjetja bo zelo dolga.«
»Pri kupcih, ki so bliže nam, smo za zdaj razmeroma dobro situirani, skupno smo sicer na nekoliko nižjih obratih kot pred poplavami, za približno tretjino manj posla imamo danes, ampak računamo, da bi nekje do konca leta lahko ta naročila dobili nazaj in potem delovali kot prej.«
»Poplave so v prestolnici prizadele javni promet v obsegu, kot ga ni še nobena ujma doslej.«
»Naletela sem na hišo, ki je bila s hudournikom popolnoma zasuta, v njej pa sta bila tri dni stara novorojenčka dvojčka.«
»Do konca septembra bi poskušali izplačila izvesti. Pri tem je zelo pomembno to, da ne zahtevamo garancij podjetij.«
»Rekla sta, naj rešimo, kar lahko. Tako so včeraj prišli prijatelji in izpraznili tri tedne staro stanovanje.«
»Zgornja Savinjska dolina nikoli več ne bo takšna, kot je bila.«
»Ko smo videli, kaj se je zgodilo, smo dali kontakt naprej na naše govedorejsko društvo v Mozirju. S predsednikom sva organizirala, da se je krma začela zbirati. Včeraj je že prišel prvi tovornjak s krmo, ki jo bomo danes predali kmetu, ki mu je čisto vse poplavilo.«
»Zavedamo, da je vse skupaj zelo komplicirano, da ni enostavno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju